søndag den 16. oktober 2011

Lidt mere om passende påklædning

Sikke en dejlig løbetur i efterårssolskin i dag!

Temperaturen sagde 15 grader - målt på østvendt mur i solen, så jeg tænkte at det nok var væsentligt koldere i skyggen, og tog min nye, langærmede undertrøje fra Kari Traa på under en løbe t-shirt.

Det var også meget koldt i skyggen, men i solen var det varmt, så det var ikke nogen nem påklædningsdag. Det ser dog ud til at tippet med en stramtsiddende langærmet t-shirt under den almindelige t-shirt fungerer rigtigt godt uden at blive for varmt. Glimrende undskyldning for at ønske mig mere Kari Traa i julegave, det er superlækkert design og kvalitet.

Skulle egentlig have løbet nogle lange intervaller i dag, men havde lidt forskellige virkelig gode undskyldninger for at lade dem vente til i morgen. I stedet løb jeg en fredsommelig tur på knap 6 kilometer og uj hvor var de bare PÆNT derude i dag!


For lige at strejfe lidt udenfor løbe-emnet, så har jeg netop læst om den seneste strikkedille: Konceptstrik.
Det går ud på for eksempel at strikke foreksempel en sweater ud fra nogle regler omkring farveskift. Sådan cirka, jeg har ikke studeret det så grundigt, men een jeg kender er begyndt at strikke sit træningsår ud fra data fra Endomondo. Hun både går, cykler, svømmer og løber og så har hun givet hver udfoldelse en farve og så - tror jeg - hun strikker en ret-rille for hver kilometer. Sjov idé.
Jeg har besluttet mig for at strikke mit maratonprogram fra Løbesiden og så bliver farverne bestemt efter de pulszoner man skal befinde sig i - og så den type løb man skal løbe. Det blir sjovt at blande de to interesser i et halstørklæde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar