torsdag den 29. september 2011

Svar til Rikke og Madame

Min kommentarfunktion driller.
Så jeg skriver lige til jer her

Rikke, nej, dén løbetur fik vi vist analyseret helt i bund på endomondo forleden =)
Madame, jeg ville faktisk have fotograferet dine gravhøje i fårefolden, men så måtte jeg holde for toget og så kom der en knallert meget larmende og hurtigt og så kom jeg vist til at tænke på noget andet og så glemte jeg det igen.
Så er det godt man kan løbe den vej igen en anden gang =)
Tak for invitationen til blogtræf, det ville jeg rigtigt gerne, men vi holder fødselsdag for min søn den weekend og med familie i Jylland strækker den slags sig ofte over en hel weekend, men jeg holder øje med næste gang I mødes.

2 kommentarer:

  1. Tak, Annie - det kunne hyggeligt en anden gang :-)

    SvarSlet
  2. ;o) Meeeeen helt sikkert ikke sidste gang vi får en lang sludder!

    SvarSlet