tirsdag den 13. september 2011

11 kilometer progressiv tur

Der er kun tre uger tilbage på mit løbeprogram og dagens progressive tur var den sidste af sin slags.
Forude venter to tempoture, en enkelt lang tur og resten er ture i almindeligt tempo.



Den progressive tur gik rigtigt fint, selvom intervallerne var lange og 2,8 kilometer i "høj fart" med pace mellem 5.09 og 5.19 er sådan rimeligt langt for mig.
Jeg havde alligevel hele tiden følelsen af godt overskud og så kommer man jo over hvad som helst, selv den stive kuling, der var lidt hård at have imod sig på åbne dele af turen. Du godeste sikke en blæst! Dét må gerne snart gå over igen, for jeg bliver helt ør i hovedet af at blive stormet sådan om ørerne.

Ugens lange tur på 16 kilometer løber jeg på søndag.
Igen planlægger jeg at blive kørt afsted til en naboby 12 kilometer væk og så løbe hjem - med omveje - derfra. Min mand meldte sig frivilligt til at være vand-depot et par steder undervejs, men nu overvejer han at udlicitere opgaven til vores børn og min svigermor og så følges med mig på noget af turen. Det håber jeg han gør, det kunne være dejligt med selskab. Og det bliver rigtigt dejligt at slippe for at løbe med væskebælte, nu hvor der bliver eksklusive, levende depoter til mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar