tirsdag den 31. januar 2012

Meget mere sjip.

I går var jeg til Quick-sjip i et andet center end første gang, og jeg skal lige love for, at der er forskel på instruktører og intensiteten fra det ene center til det andet.

Jeg ved ikke hvordan det virker i virkeligheden, men det var lidt som om at de to instruktører bare havde fået at vide at de skulle stå for en (halv) time, hvori der skal indgå et sjippetov, og så har de hver især fundet på noget ud fra det.

Instruktøren i går var fuldstændigt nådesløs, ikke een eneste lillebitte pause var der, det var fuldt knald på i samtlige 25 minutter. Heldigvis med en rutinemæssig formaning om at passe på sig selv, men hvis man havde brug for en pause, havde man bare som minumum at "gå på stedet" og holde sig i bevægelse, ikke noget med at stå stille på usolidarisk vis!!

Jeg fulgte godt med, især i første del af lektionen, men efterhånden som jeg blev træt, blev de mere tekniske hop-frem-og-tilbage og den slags, rigtigt svære at følge med til og jeg tænkte en del over idéen med benbeskyttere.
Timen blev sluttet af med fem minutters vanvittigt tempo og hård teknik, som jeg slap igennem uden sjippetov - og det var benhårdt alligevel.

Men selvfølgelig skal jeg have mere! Der er lang ventetid til det her hold - og med rette, for instruktøren var rigtigt god, og centeret var superfedt, men jeg håber på at kunne komme på holdet igen efter vinterferien.

Til forskel fra min første time er jeg desuden slet ikke øm-dagen-efter nogensteder dennegang! Herligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar