søndag den 29. januar 2012

Nu med puls

I dag tog jeg mit løbeur med i motionscenteret, for at dokumentere min puls, mens jeg løb afsted uden at komme nogen vegne.
Nej, det var IKKE fordi jeg var bange for at fare vild på løbebåndet...

Jeg løb 3 kilometer med barfodsskoene og 3 kilometer i mine almindelige løbesko og skiftede efter 17 minutter.


Med barfodsskoene løb jeg 10.5 - 11.5 km/t og med de almindelige løbesko løb jeg 10.5 - 12.5 km/t.
Hvis jeg vil sammenligne min puls i de to forskellige slags sko skal jeg naturligvis skride anderledes til værks, og det vil jeg lige eksperimentere lidt med.

Først skal jeg lige se om mine lægge brokker sig over dagens udvidelse af distancen i barfodssko.
På løbebåndet idag føltes de nemlig ømme næsten helt fra starten og efter en hel restitutionslørdag kan jeg ikke skyde skylden på andet end at der må være noget jeg gjorde forkert i dag eller et eller andet der kommer til at tage lidt længere tid.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar