torsdag den 2. februar 2012

And the sinner is...

I tirsdags, efter mandagens sjip, konstaterede jeg lettet at jeg sært nok ikke var øm efter mandagens prøvelser og trak i mine nye ("dem har jeg da haft længe!!") støvler og gik på arbejde.

Hælene på de her støvler er lige på grænsen for hvor høje sko jeg stabler mig op på en hel dag og da jeg trak dem af om eftermiddagen var mine lægge velkendt løbe-agtigt ømme, men det ér altså støvlernes skyld, ikke mine gode, flade Neo'er.


Så ved vi dét, og i går tog jeg 4 kilometer i Neo'erne før min hold-time med "styrketræning med bold".

Det var en sær oplevelse.
Det meste af timen gik med forholdsvis komfortabel fjollen rundt med bold og så enkelte bold-involverende øvelser, der bare var så mega-hårde at jeg forventede klapsalver for at klare een gentagelse. Eller. Det hedder vel ikke gentagelse, når man kun kan lave øvelsen een gang.

Timen sluttede med en lille simpel sjov øvelse, hvor man skulle balancere på hænder og knæ på bolden. Dét var svært og man bruger bare en masse muskler allevegne mens man forsøger, helt uden at opdage det, så i dag har jeg købt sådan en bold.
Den er i stuen ved siden af balancebrættet og vi laver alle sammen en masse undercover-styrketræning når man lige skal balancere lidt eller vippe lidt rundt på bolden når man går forbi. Snedigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar