lørdag den 16. juni 2012

Intervaller, kunst i skoven og en hemmelig korridor

I torsdags tog jeg fat på intervaltræningen igen.

Jeg lagde lidt forsigtigt ud med 4 gange 800 meter lige omkring smertegrænsen og det gik heldigvis rigtigt godt og ihvertfald godtnok til at jeg er helt indstillet på at tage dem op igen i næste uge.
Jeg tager lige een gang til med 800 meter før jeg skrider videre til 1000.

Fredag tvang lokkede jeg familien på travetur på en sundhedssti i nærheden og det viste sig at en børnehave havde henlagt en kunstudstilling til en kilometer af skovstien.
Det var nok mere særligt end kønt, men der var da helt usædvanlige insekter i skoven den aften.


I dag drog jeg afsted til Sundhedskorridoren i Hundested.

Det skulle være sådan en slags 10 kilometers storebror til sundhedssporene og særligt velegnet til cykelture, så jeg medbragte min datter på følgecykel.

Desværre viste det sig at turen visse steder ikke var rigtigt cykelegnet, medmindre man var udstyret med en mere terrængående cykel, ihvertfald.
Nogen steder manglede der også pile og andre steder var skiltningen så utydelig at vi løb forkert og til sidst blev det bare lidt irriterende med alle de ophold og søgen efter pile og skilte.

Vi trøstede os med, at næste gang kender vi turen og så kan det måske lade sig gøre at finde en god rytme.
Det var en ret flot og meget afvekslende rute som jeg gerne vil løbe igen uden de frustrerende afbrydelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar