søndag den 8. april 2012

Søndagstur med sne og bakker

Denne uges søndagstur løb jeg ad en rute med en hel del bakker, men en gang i mellem er man nødt til at se den slags ting i øjnene også og det var en ret så dejlig tur ad helt andre stier end dem jeg plejer at følge.

I skoven var der masser af mennesker og en del af dem var ude på at få pulsen op, både på cykler og i løbesko. Og tænk sig, der var knageme GLAT ovre i skoven!!



....godtnok kun på "udsatte steder" med skygge, men alligevel. Glat. Sært, for vejret var ellers lunt og overraskende forårsagtigt og jeg havde vist været lidt for pessimistisk da jeg satte afsted i både uldundertrøje, jakke og handsker. Men så frøs jeg da ihvertfald heller ikke og jeg havde mit væskeblærebælte med, så jeg pakkede bare hurtigt handskerne væk igen.




Turen endte på 14 kilometer og det var en rigtig dejlig tur, hvor jeg følte mig helt opladet, da jeg kom hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar