torsdag den 8. december 2011

Om at løbe efter vejrudsigten

Nåmen så råbes der om storm igen, henne hos DMI så for at være sikker på ikke at gå glip af en løbetur i morgen, løb jeg en tur igen i dag.

Mit løbetøj var ikke helt tørt endnu, så det var med korte tights under lange og uden uldundertrøje men med reflexvest ovenpå jakken og så gik det jo alligevel.

Det var iskoldt, så jeg trak jakken ned over uret og glemte alt om tiden og nød turen i det kølige halvmørke. Jeg fandt en lille lækker sti-genvej som jeg måtte prøve to gange af bare begejstring og så løb jeg til sidst på kryds og tværs i veloplyst, fredsommeligt villakvarter.

Og pludselig var jeg hjemme og det var en fin tur. Cirka 5,5 kilometer i "frivilligt" tempo lige omkring 5.50, hvilket er lidt hurtigere end jeg forventede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar