søndag den 13. maj 2012

Ugens lange tur

I dag var jeg usandsynligt tidligt oppe for at give en frivillig hånd med at starte en turnering i golfklubben.
Det er en bivirkning ved at være ansat i en forening, at man let får involveret sig i de frivillige dele også, hvis man da kan lide sit job.

Da vi var færdige løb jeg afsted på ugens lange tur.

Starten af turen gik langs en trafikeret vej jeg ikke er så begejstret for, og selvom jeg har løbet der en hel del gange efterhånden, er det først for nylig gået op for mig, at der går en fin sti langs med vejen, godt afskærmet fra trafikken.


...den sti er lidt af et fund, hvis du spørger mig....

Planen var 12-14 kilometer i hidtil uudforsket sommerhusland og så hurtigt gennem plantagen. Begge steder er det ret let at tage en forkert vej og fare vild, men velbevæbnet med et kort i min mobil, kom jeg på ret spor og løb næsten den planlagte rute.
Da jeg var klar til at vende næsen hjemad følte jeg mig stadig fuld af energi og overskud og besluttede spontant at udvide ruten med små fem kilometer ekstra ad velkendte veje uden risiko for at fare vild og endte med en god lang tur på halvanden time og i alt 16 kilometer.

Jeg er ved at være klar til at vende tilbage til et løbeprogram med intervaller og lange ture og regner med at tage fat på et fra Løbesiden.dk igen i næste uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar